Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Duben 9 21:02:41 CEST 2021

Ne že bych na tuhle problematiku byl nějakej odporník, ale z toho
jednoho příkladu, který jsem si přečetl, tak jsem zjistil, že pokud je
start-stop zapnutý, tak je zapnutý i "management nabíjení", který
sleduje jízdu z kopce a podobně a nabíjí, kdykoli má jinou energii.
Pokud se ale start-stop vypnutý, tak se tento management vypme a použije
se prostý "hysterezní" režim - tedy baterie se nechá dojít do nějakého
minima a pak se zapne nabíjení do nějakého maxima. S tím, že to minimum
je docela nízké.

Ale nevím, já mám auto se SS teprve necelých deset let a jezdím pořád na
jednu baterku.