Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Duben 9 20:58:44 CEST 2021

Pokud spočítám poměr zubů v grafu, tak není lineární, začíná padat pomaleji.

Pokud udělám nějaké odhady počtu očkovaný a počtu prodělaných, tak mi
tam pořád vychází díra cca 30%. Záleží jak počítám, jak se trefím. A
jestli mohu předpokládá, že ti co již to prodělali, tak to prodělat nemohou.

A k Vaší otázce tak znám lidi co to neprodělali třeba já nebo aspoň si
to myslím. Taky u příbuzné jsme mysleli, že to prodělala i doktorka, ale
igg testy říkají nic. Takže je otázka zda to může chytnou znovu, spíše Ano.

Jirka