OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Duben 9 20:43:01 CEST 2021

Zdravím,

na VŠ nás učili jako technici předpokládat, když úplně přesně nedokážeme
dopočítat.

Dívám se na statistiku COVIDu u nás a pokud se dnes uvolní, tak mi to
přijde na grafu podobně jako na konci listopadu tj. znovu předpokládám
podobný zub nahoru.

Grafy čerpám odsud
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/pocet-nakazenych-cr-koronavirus-120166 .

Zatím v tom grafu vidím opakující se periodu zubů. Pokud by to mělo
skončit, tak bych očekával nějaký jiný pohyb v grafu.

Čtu ty grafy špatně a neporostou opět ? Tvrdí nám, že škola nic
nenakazí, ale ze zkušenosti 4 ročníku co mám syna, vím, že maturanti
byly zavřený k vůli  COVIDu a dokonce v jejich třídě spolužáci ztratili
čich a jen nebyli zavřený.Jak to vidíte ? Jak ty grafy čtete ?

Jirka

--
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz