Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Duben 9 19:32:02 CEST 2021

Což může být k ničemu, protože některá auta (např Volvo) po chvíli odpojí
zámky od klik. Takže pokud někdo zámek vylomí, má smůlu. Ale nějaká finta
tam stejně je . ... mech klíček jsem potřeboval jen jednou, na kufr, když
manželka s tchýní tak nacpali kufr, že nešel elektrický otevřít.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com