Re: Dotaz na zkušenost se sleva24store

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Duben 9 17:50:11 CEST 2021

Je to kanadska platforma, na ktere bezi ten eshop, a zdalo se mi, ze
jsou tam nejaky puvodni francouzsky zbytky v ty sablone.
Jinak jsem si vygeneroval personu, a projde to az po kontrolu pres
banku, kde to vybombi, ze se jedna o neplatnou kartu, takze to neni jen
uplne jednoduchy sberac adres/karet.
J.