Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 9 08:20:24 CEST 2021

No me se neco podobneho stalo pred mnoha lety na dovolene...takovej
putak autem s manzelkou (proste kazdy den jinde). Byli jsme mlady a
starej vw passat mel kufr se sklopenyma sedackama rovnou plochu 190x140cm.
Xty den na ceste...kazdy den x startu a popojizdeni...vecer pred spanim
radio. Rano to sotva tocilo, ale chytlo. Celej zbytek dne ok bez
problemu tak si rikam, ze to vytlouklo radio.
Druhy den uz jen cvakla relatka....nekdo nas roztlacil...zbytek dne bez
problemu.
Treti den rano zase jen relatka a uz to nestartovalo ani po jizde. Tak
jsme to znova roztlacili a nasledovala nonstop jizda bez zhasnuti motoru
cca 600km domu.
Zajimave, ze baterka (cca rok stara) mela na prazdno naprosto normalni
napeti 12.6V. Az pak jsem zjistil, ze to byla nejaka serie Bosch (tusim
Silver), kterym praskaly mustky mezi clanky. Takze to trochu vedlo,
obcas se to nekde speklo k sobe, ale samozrejme to pak delalo takovejhle
bordel.

RV