Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Duben 8 21:49:53 CEST 2021

Dobrý den,

Na podzim mi odešla baterka tím způsobem, že jsem ráno přišel k autu,
zapnul zapalování, a na displeji se objevilo "Slabá baterie". Ale
nastartovalo to. Celý den jsem jezdil a startoval. Deuhý den ráno to
opět napsalo "Slabá baterie" a "Ekonomický režim". To už nesvítilo
vnitřní osvětlení, nehrálo rádio, a nezapnulo elektrické topení. Ale
nastartovalo to, a po čase naběhly i ty spotřebiče. Třetí ráno jsem
zapnul klíček, napsalo to "Slabá baterie", zacvakalo pár relátek
(tipuju, že jich v autě bude okolo 50ks, a pojistek minimálně 100ks), a
potom už to nedělalo nic. Myslel jsem, že bych vzal baterku na chvíli
domů na nabíječku, ale když jsem to viděl, tak jsem rovnou zavolal do
firmy, která prodává baterky. Řekl jsem mu, že stojím asi kilometr od
nich. Že prý není problém, že přijedou, a baterku mi na parkovišti
vymění. Když jsem jim řekl, co mám za auto, tak mi oznámili, že přijedou
s boostrem, nahodíme to, a dojedu k nim, a vymění mi to u nich. Jak jsem
psal, montáž trvala asi 40 minut. Potom se auto musí nechat 10 minut
odemčené, teprve pak nastartovat, a zase nechat běžet 10 minut na
volnoběh. Kvůli tomu, aby se načetla všechna čidla.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora