Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Čtvrtek Duben 8 19:39:03 CEST 2021

Njn, presne takove auto kazdy chce. Kdyz uz tak aspon jenom jeden
snimaci dratek, ktery ti pouceni odpojuji a pak udelaji z chytreho EKO
battery managementu uplne blby management, ktery neudrzuje baterku
schvalne vybitou aby do ni cpal energii pri brzdeni a o nejake promile
vylepsil tabulky pri testech ale normalne ji nabiji prubezne doplna ...