Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 8 12:14:15 CEST 2021

Mate pravdu v tom, ze ty oddelene kanaly se nedaji nicim nahradit a v
rade pripadu to naprosto znemoznuje mereni.

Asi to teda dopadne na to Sko.

Jen teda budu muset poptat u Hantek.cz zda to vubec vozi, protoze v te
rade 1000S tam nic nemaji...asi by mi stacil 120 nebo 150MHz pasmo. U
TME maji ted jen ten 150MHz.

http://www.hantek.com/ProductDetail_109.html

RV