Re: LCD1602 3V na 5V

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Duben 8 11:12:22 CEST 2021

Podle mně ten 7660 vytváří záporné napětí pro řízení kontrastu, s ním máte záruku že to půjde dostavit i pro záporné teploty. Myslím že ho nemusíte odstraňovatt Teď jde jen o to, jestli chip pro řízení displeje, asi asfalotvý flek, snese těch 5V, já myslím že ano, že budou mít široký rozsah napájení. Pokud je v dokumentaci ten čip uveden, tak si prohlédněte jeho dokumentaci... Opravit musíte jen podsvícení displeje, aby těch 5V vydrželo, vyměnit odpor u ledek.
Lubor