Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Duben 7 15:35:58 CEST 2021

Když už handheld, tak tenhle u mě taky vyhrává: 7 dvojčudlíků co jsou přesně potřeba.

PH

Od: Admin HWnews
Musim rict, ze zatim tedy pro me vyhrava ten multifunkcni Hantek co tu
daval p.Linhart. Je to presne to co bych od toho chtel....potrebuju
zmerit nf zesilovac a i kdyz dotahnu osciloskop tak jeste musim
dotahnout generator a to jsou dalsi a dalsi veci co se nabalujou.

https://www.hantek.cz/dso-8060.html

Jen tak cena je teda dost nechutna...kdyby nekdo vedel kde se to da
poridit tak do tech 11kKc tak bych do toho sel...

RV