Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Duben 7 13:45:33 CEST 2021

https://www.ebay.com/itm/NEW-DSO8060-60MHz-Portable-Handheld-Oscilloscope-DMM-Spectrum-generator-Counter/301177205709

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Wednesday, April 7, 2021 1:42 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

Musim rict, ze zatim tedy pro me vyhrava ten multifunkcni Hantek co tu daval p.Linhart. Je to presne to co bych od toho chtel....potrebuju zmerit nf zesilovac a i kdyz dotahnu osciloskop tak jeste musim dotahnout generator a to jsou dalsi a dalsi veci co se nabalujou.

https://www.hantek.cz/dso-8060.html

Jen tak cena je teda dost nechutna...kdyby nekdo vedel kde se to da poridit tak do tech 11kKc tak bych do toho sel...

RV