Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Duben 6 20:52:10 CEST 2021

Dobrý den,

Moje auto dobíjí na 14.7V Udělal bych (nebo koupil v číně) normálně
zdroj CC CV 14.7V 1A, a vždycky ho přicvaknul po zaparkování na +pól
baterky a kostru (u mého auta se nesmí připojovat na -pól baterky).

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora

Dne 06.04.2021 v 17:49 Jirka Mww napsal(a):
> Díky, mysle jsem si, že bych něco ubastlil ze šrotu
co tady mám, ale
> [...]
> Těch 14V/600mA   co to dává  by tedy byla  ta  správná hodnota ?  Tzn.
> nabíjení 600mA až po 14V a pak vypnutí ?
>
> Zdravi
> Jirka Sloupenský  OK1MWW

> 	Bez virů. www.avast.com
>

> út 6. 4. 2021 v 17:45 odesílatel Martin Hanek <martin na hanek.net
> <mailto:martin na hanek.net>> napsal:
>
>     Třeba:
>     https://www.eshopautodoplnky.cz/nabijecka-baterii-absaar-udrzovaci
>     <https://www.eshopautodoplnky.cz/nabijecka-baterii-absaar-udrzovaci>
>     Jde jen o to, abyste měl zásuvku zapalovače připojenou při

to řada startů a

několik let.

postavil, ale zajímá mě i
14,2V, dioda, plus baterie