Re: UART custom baudrate.

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Duben 6 15:45:42 CEST 2021

V ftdi je max frekvence uartu tuším 3000000bps, a dále to co získáte jejím celočíselným dělením.
Uart na desce má z historických důvodů základní frekvenci 115200, HW tuším umožňuje jí vynásobit 16* ale Wokna tohle nepodporují. Přímým zápisem do nějakého registru té procesorové desky by to mohlo jít zvednout. Kdysi ještě na WIN2000 jsem to potřeboval, a našel jsem na to prográmek... V terminálu se pak ale muse nastavit rychlost 16krát menší.
Lubor