Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Úterý Duben 6 10:23:52 CEST 2021

dobry den
postavil jsem spinany zdroj na 13.6V s omezenim proudu na 0.5A.
dobijel gelovku 8 Ah pro alarm .Vydrzela 10 let a zalohovala jeste cely den.
Ted jsem chtel dobijet autobaterku stejnym principem ,ale nestiham tak
jsem tam dal zatim
nabijecku z lidla a bezi to uz rok bez problemu.
Fanda