Indukční veřič --> OT: barveni vajicek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Duben 5 20:22:29 CEST 2021

To se docela divím, ale náš relativně levný sporák se chová docela mravně.

Tedy ano, rychlosti 1-3 jsou s odpínáním, ale přiměřené, tak že mi z
toho neutíká jídlo z hrnce.
Mohu přepínat režim "konstantní výkon" a "skoro konstantní teplota"
(teplota hrnce se spíš odhaduje než měří - píšou v návodu). Časovač po
dojití k nule vypne příslušnou plotnu a začne "kvokat". Chvíli ho to
baví a když si ho nikdo nevšímá, tak se s tím smíří a prostě je vypnutá
plotýnka. Po poslední plotýnce se vypne celej sporák (nějaké to kvokání
navíc).

K tomu běžné detekce přeteklého hrnce, vyvařené vody, chybějícího hrnce
a tak.
Každopádně to zůstává v rozporu s bezpečnostní příručkou zaplé bez
dohledu celkem často.