OT: barveni vajicek

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Duben 5 14:39:30 CEST 2021

 > vejce propíchnuté jehlou ... prošla žloutkem

Máte to opravdu vyzkoušené? Myšlena je jehla na šití, tj, v podstatě o
zanedbatelném průměru, nebo nějaká silnější?

Mám experimentálně potvrzeno, že vejce, propíchnuté pouze (!) na úroveň
bílku vybuchuje přibližně stejně, jako vejce nepropíchnuté. A vzhledem k
rychlosti expanze jsem neměl dojem, že by milimetrový otvor mohl něco
změnit, ale nevěděl jsem o Vámi zmiňované nutnosti propíchnutí žloutku..

jd