Re: Ukazka C++ pro děti

Pondělí Duben 5 12:51:25 CEST 2021

Nedávno jsem chtěl diskutovat tady
https://www.zive.cz/poradna/programovani-pro-deti-10-let-zacatky-a-seznamovani-se-s-programovanim/sc-20-cq-696223/default.aspx?consultanswers=1
ale můj příspěvek se nějak nelíbil a byl smazaný i s diskusí k němu.
Napadá mne, jestli děti v útlém věku má smysl zatěžovat programováním, jestli by nebylo lepší jim předvádět k čemu všemu se počítač dá použít kromě pařby a sociálních sítí.
Svůj smazaný příspěvek jsem si schoval:
Musí to být zrovna programování? Co takhle seznámit je s užitečnými programy, třeba s nějakým CAD
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/pri-geometrii-obkresluji-hrnek-kruzitko-jim-neprodali-40355586
https://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=959&t=1208415
s programem Electronic workbench (resp. Multisim - free verze)
že se počítač dá použít jako osciloskop, resp. generátor signálů
http://www.nst.ing.tu-bs.de/schaukasten/fourier/en_idx.html
https://automatizace.hw.cz/test-softwarovy-osciloskop-ze-zvukovky-pc
a tak podobně.

https://businessworld.cz/aplikace/naprogramuj-si-to-sam-15450