OT: barveni vajicek

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Duben 4 22:06:39 CEST 2021

Mám dojem, že mluvíte každý o něčem jiném. Podivná tekutina, kterou
běžně kupujete v krabici pod názvem "mléko" se pro výživu malé ovce
zřejmě vůbec nedá použít. Já bych to tedy nedal ani svému kocourovi,
není na to přizpůsoben a vím, že mu to nedělá dobře. Soused ovce chová a
pro mléko jezdí do kravína, tam mají opravdické kravské mléko nadojené
přímo z vemene. A těch chovatelů tam jezdí víc, takže to nebude náhoda.

Mrazík