OT: barveni vajicek

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Duben 4 21:17:14 CEST 2021

Pisal som k mlieku.  Mlieko rozoznam. Bolo zohrievane v MW v porcelanovom
hrnceku, aj v sklenenom hrnceku. Na sporaku pouzivame nerez.

Zohriatu vodu zo sporaka voci MW nerozoznam.
Mlieko su aj bielkoviny, tuky a zmes dalsich latok, nie iba voda. V mlieku
mikrovlny sposobuju nejake zmeny, ze to moj jazyk bezpecne rozozna, ale
musia posobit dlhsie - z cca 7 stupnov z chladnicky na cca 70-90 stupnov,
teda do horuca.
Pri kratkom ohreve zo 7 napr na 20 stupnov to este nerozoznam.

Zaslepeny test som uspesne par krat absolvoval,  ked si zena chcela
zjednodusit a urychlit zohriatie mlieka v MW, kym som nebol v kuchyni. Po
ochutnani islo do odpadu.
Teraz si ho uz varim sam na sporaku, aj ked je to casovo aj energeticky
narocnejsie.

Dodo

Dňa ne 4. 4. 2021, 21:02 Jindroush <jindroush na seznam.cz> napísal(a):