Re: Spínání většího DC výkonu

jurp jurp na volny.cz
Sobota Duben 3 11:43:33 CEST 2021

Spatne, pro napeti nad 500V MUSI byt do serie min. 3 kontakty.
A i pak je max proud opravdu malinky.
U Siemens stykacu podle modelu je redukcni pomer ~1/70-80.
Napr. DC1 a 5A je povoleno az u 330A modelu.
A u nekterych modelu vyrobce DC provoz nepripousti.

Tady je orientacni tabulka od EPM pro odpichnuti:
https://www.epm.cz/spinani-stejnormerneho-proudu
Nezapomenout, ze pro 500VDC uvadeji az radu 250F.
Za pozornost stoji i posledni sloupce s el. zivotnosti.

JURP