Re: Školní elektro stavebnice - za odvoz

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Duben 3 11:00:10 CEST 2021

Já bych měl zájem, vzpomínka na první kontakt s elektronikou :-)
Ale do přerova to mám 200 km a asi mě tam teď ani nevpustí, takže jedině
pošta nebo zásilkovna, případně bych objednal odvoz od Vás přes nějaké
PPL, DPD, ČP.
Libor