OT: kompresor kolik oleje a otacky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 1 20:20:31 CEST 2021

Fundovanější rady nemám. Jenom nefundované.

Všechny kompresory, které mám nebo mi šly rukama, měly olejoznaky.
A ty olejoznaky byly dost nízko, takže hladina oleje byla dost nízko
nad spodkem skříně.
Začal bych tak kolem 0.5-0.7 litru, maximálně litr. Pohledem nebo špejlí
zkontrolovat výšku hladiny.

Jestli je 2400 RPM moc nebo ne poznáte podle oteplení. Jestli to motor
při této rychlosti utáhne, a teplota válce nepoleze na nějaké šílené
hodnoty, tak bych to tak nechal. Pokud se bude přehřívat, a nechcete
tam dávat větrák, tak snížit.

Nějak se mi nezdá ta hodnota 2400 RPM. Takhle od pohledu tam máte
řemenice cca 1:2, tak mi ty otáčky nějak nesedí.

PL