PC: 2x ISA zvuková karta

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Duben 1 20:14:07 CEST 2021

Je tu nějaký pamětník, který by mi dokázal odpovědět na toto? Pokud
budu mít ve starém PC (Pentium 3) dvě ISA zvukové karty jak se budou
chovat v případě, že nebudou v konfliktu základní nastavení (DMA,
IRQ), ale určité "periferie" té karty jejichž nastavení se změnit nedá
(např. OPL3) v konfliktu budou? Budou hrát obě karty totéž (to FM)
nebo nebude hrát nic? Chtěl bych si vyzkoušet nějaké pokusy s OPL4,
ale musel bych k SoundBlasteru zapojit ještě jednu kartu, která ten
OPL4 má, ale jinak moc povedená není takže bych z ní využival jenom
OPL4 jinak nic. Ale nerad bych, aby mi karta s OPL4 vyblokovala
SoundBlaster...

MG