RE: Ukazka C++ pro děti

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Duben 1 10:48:02 CEST 2021

Což ale taky má svá omezení. Co si mám počít třeba s unicodovými znaky v kombinaci se zprasky typu surrogate pairs, když mi jazyk poskytuje pouze 16bitové znaky apod. A cpát všechno do knihoven také není ono, už kvůli řetězcovým literálům.

Aleš Procháska