Re: Ozvučnice pro NTB repro

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Duben 1 01:20:36 CEST 2021

Je v tom psychoakustika. Kupodivu některou udělá sám repráček, některou
udělá - pozor - nesymetrické napájení konce (když kond není nabitý, nemá
kde brát), něco umí udělat i BBE obvod (či jeho nelicenční varianty),
který je dnes poměrně často používán..

V reálu stačí pro vybrané spektrum udělat zesilovač ve třídě C.... Já
bych DP dal na půlku toho co umí repráček a za zkreslátor pak taky RC. V
podstatě by stačila i antiparalelní germaniová (lépe hrotová ale sežeň
ji) dioda v hnízdě s RC články a mít to zcela pasivní - ale vyladěné  k
repráčku.

JL.