Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 30 23:33:55 CEST 2020

To budu používat jen já. Nehrozí, že tam někdo připojí něco jiného. A když,
tak maximálně něco s malým odběrem jako další ( paralelní ) zátěž.
To jsem teď zjistil, že když tam provleču klasický drát ( příčně je díra
cca 2mm ) tak tam nejde nadoraz zasunout banánek. Ten prostrčený drát tomu
vadí.

Já jsem neměl původně žádnou představu co tam dát, a když mi tady jeden
místní tatík řekl, že je to v pohodě, tak jsem byl dost skeptický.
Běží mi to teď na stole a je tam maximum co dá zdroj - 69A. A banánek i
zdířka se dají v pohodě udržet v ruce.
Ještě chci otestovat očko k tý svorce - ale je problém s tím, že nejde u té
svorky vytočit to tělo ven.
Takže to očko jsem vybrousil jako Y.  Očko je postříbřené a úbytek je
naprosto stejný jako s banánkem. Ale musí se to poměrně dost utáhnout.

Bez
virů. www.avast.com
<#m_914372459093279453_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>