Monitor na praci

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Září 30 22:37:03 CEST 2020

Pokud stačí FHD a nemáte hodně špatný zrak, tak na velikosti nezáleží. U klasického PC mám nejlevnější FHD monitor z Alzy, nevím kolik má palců, ale dost určitě míň než 24, možná i než 20.

Noťas, taky FHD, má samozřejmě míň, taky jsem se ani při koupi nezajímal kolik, ale je s numerickou klávesnicí. A je to už trochu na hraně, standardně ho mám displejem na vzdálenějším okraji stolu a nemůžu se při čtení moc houpat na židli. Hranice čitelnosti malých textů tak 1,2 m.

Chtěl bych 4k, ale vadí mi, že by právě musel bejt 2x větší než displej noťasu.

PH

Od: Michal Gregor
Kdyz jsem u tech pocitacu, tak jaky pouzivat monitor? Ted zkousim 27"
ale je to moc velke, mozna proto ze mam maly stul a displej je moc
blizko. V praci mam dve 24" FULL HD ty mi celkem vyhovuji, ale vsichni
rikaji ze je to male.

A druhy dotaz - staci VAm full HD? Nebo mate radji vetsi rozliseni?
Kolega ma 2x 4k prijde mi to zbytecne. Navic kdyz kompiluje tak nestiha
zdroj a vybiji se baterie notasu.