Monitor na praci

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Září 30 22:17:58 CEST 2020

Měl jsem 24" a 17". Slepnu a 17" umřela. FullHD je na 24" tak akorát.
Takže mám 27" 2k a pivot-otočenou 19" (víc se na pracovní místo pohodlně
nevejde).
Primární použití je programování - a 4k mi přišlo zbytečný, když se
stejně musí všechno přestavit na 200%, abych něco vůbec viděl. Jinak
tohle je na Windows pořád špatně (a ve Windows 10 ještě špatnější) - to
zvětšování fontů, dpi apod. A hlavně, když ty dva monitory mají různé
DPI - pak je vskutku zábavné, jak se zvětšují okna po přemístění z
monitoru na monitor. A jak jsou některé aplikace rozmazané.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>