Monitor na praci

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Září 30 21:58:21 CEST 2020

Doma i v práci používám 24" a přijde mi to OK. Nedávno jsem měl s sebou na dovolené NTB 15" a bylo to utrpení. Zjistil jsem, že se mi zhoršil zrak a na tak malou obrazovku z dálky nevidím a zblízka zase nezaostřím.
Jestli to zhoršování zraku bude pokračovat, tak pomalu přejdu na nějakou 27"-28"...
Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Gregor
Sent: Wednesday, September 30, 2020 9:22 PM
To: HW-News
Subject: Monitor na praci

Kdyz jsem u tech pocitacu, tak jaky pouzivat monitor? Ted zkousim 27"
ale je to moc velke, mozna proto ze mam maly stul a displej je moc
blizko. V praci mam dve 24" FULL HD ty mi celkem vyhovuji, ale vsichni
rikaji ze je to male.

A druhy dotaz - staci VAm full HD? Nebo mate radji vetsi rozliseni?
Kolega ma 2x 4k prijde mi to zbytecne. Navic kdyz kompiluje tak nestiha
zdroj a vybiji se baterie notasu.

Michal Gregor