Monitor na praci

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Středa Září 30 21:32:35 CEST 2020

Ja mam uz skoro rok tento FlexScan EV2456. Na programovanie je paradny. Ani po celodennom cumeni do neho ma oci nepalia, ako zo starej 19" Samsung potvory... Vyuzivam HDMI aj DP port. DVI mam len tak pod stolom pre nejaky obcasny servis. Sluchatkovy vystup vyuzivam tiez, pretoze sa prepinam medzi dvoma PC HDMI a DP a vyhoda je, ze prepnem obraz a mam aj zvuk. Ale teda na moj vskus dost sumi. Integrovany USB3 hub vyuzivam tiez mam v nom mys aj klavesnicu a vystup na USB switch na tie dva stroje.
Robo

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Gregor
Sent: Wednesday, September 30, 2020 9:22 PM
To: HW-News <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Monitor na praci

Kdyz jsem u tech pocitacu, tak jaky pouzivat monitor? Ted zkousim 27"
ale je to moc velke, mozna proto ze mam maly stul a displej je moc
blizko. V praci mam dve 24" FULL HD ty mi celkem vyhovuji, ale vsichni
rikaji ze je to male.

A druhy dotaz - staci VAm full HD? Nebo mate radji vetsi rozliseni?
Kolega ma 2x 4k prijde mi to zbytecne. Navic kdyz kompiluje tak nestiha
zdroj a vybiji se baterie notasu.

Michal Gregor