GDO

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 30 11:45:48 CEST 2020

Ještě dodatek: coby aktivní účastník pamatuju doby, kdy se pro digitální
stupnice VKV přijímačů (tedy okolo 100 MHz) v roli předděliček používaly
MH74S112, protože fakt nic jiného nebylo.

A to byl podobný příběh, ten obvod pracoval ne na mezi katalogových
údajů (http://teslakatalog.cz/MH74S112.html), ale dost za ní a navíc byl
i v roli topného tělesa ;-)

Ale daly se vybrat kusy, které stabilně zpracovávaly i frekvence okolo
120 MHz (horní konec CCIR pásma + mf 10,7 MHz).

Takže to nebylo profesionální řešení, ale pro poučení dobré a navíc
jediné možné...

Přiznám se ale, že pro finální podobu jsem zvolil (tehdy v imperialismu
dostupné) kamarádem dovezené ECL MC10116 a MC10131, protože to bylo
funkčně opravdu jinde...

--
Jirka