909H

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Září 29 23:48:03 CEST 2020

Tak se mi dostala do ruky ta destička regulátoru. Tranzistory (TO220) jsou
dle "vsechnometru" v pořádku. Elektrolity také. Pak tam je asi 15
tranzistorů v SO pouzdru, ale ty jsem zatím nemeril (nejdříve musím najít
co je to zac). SMD kondenzátory a rezistory se zdají v pořádku
(kondenzatory ve zkratu nejsou, odpor řádově kohmy až desítky kohm) až na
dva kondenzatory. Na desce je konektor komunikační sběrnice kam se připojí
konektor kde jsou dva kabliky. Na každém pinu tohoto konektoru jsou dva
kondenzátory paralelně na zem. Z jednoho pinu konektoru sběrnice na zem
namerim odpor cca 100kohm (na plus asi 150kohm), ale z druhého pinu na zem
ani na plus nenamerim nic. Jako kdyby ty dva paralelně zapojene
kondenzátory mezi druhym pinem sběrnice a zemí byly přerušené. Na pohled na
nich nic špatného není. Tak to je zatím takové první seznámení...

MG