GDO

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Září 29 10:39:59 CEST 2020

Gumy mali vzdy reputaciu nechapavych, aspon teda za sociku :)
Ti neskor narodeni nech si pozru film Cerni Baroni

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláda Andel
Sent: Tuesday, September 29, 2020 9:43 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: GDO

Když já nevím, jestli je reálný rozdíl mezi tím, když budu mít v osilátoru cívku s vysokým Q, nebo to bude víc zatlumené (cívka z tenkého drátu, zatlumená blízkostí tišťáku) a dožene se to vyšším zesílením. V tom druhém případě bych předpokládal horší stabilitu (což tady asi není takový problém) a nevím, jestli to nebude mít i horší citlivost na zatlumení přiblížením k nějakému rezonátoru.
Na vojně jsem byl v Popradu jako učitel na opravy stanic RDM12. Když jsem jednomu učiteli, co tam byl z povolání, předvedl, jak přiblížením GDO vybudím koncový stupeň vysílače, nechápal, co se tam vlastně děje :-) Anděl