GDO

balu balu na k-net.fr
Pondělí Září 28 22:50:09 CEST 2020

ano, ale poziadavky su ine.

Vtedy neboli jednoducho dostupne citace frekvencie. Merana rezonancna
frekvencia obvodu sa dala urcit jedine odcitanim polohy nastavovacich
prvkov. Aby dala poloha prvkov previest s rozumnou presnostou na
frekvenciu muselo to byt postavene co najidealnejsie bez rozptylovych a
parazitnych prvkov.

Teraz citac nie je problem. Takze oscilator nemusi byt az tak mechanicky
cisty a perfektny, staci aby kmital. Skutocna odmerana frekvencia, ktoru
vyrazne ovplyvnuje fakt, ze bol zpraseny na univerzalnej doske sa odcita
s ovela vyssou presnostou z displeja. Uz ju netreba odhadovat z polohy
ovladacich prvkov.

Ja na tom nevidim nic zle, je to uplne ina meracia metoda, ktora navyse
zrejme poskytuje aj presnejsie vysledky.

b.