Re[2]: OT Odkazy na Aliexpress - padělky procesorů

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Září 28 21:16:15 CEST 2020

Tak jsem dohledal nějaké poznámky, které jsem si udělal:

Chyba při programovnání:

Warn : UNEXPECTED idcode: 0x2ba01477 Error: expected 1 of 1: 0x1ba01477

Vyřešeno doplněním:  set CPUTAPID 0x2ba01477 v platformio.ini

S přáním pevného zdraví
Martin Locker

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Petr Labaj (labaj na volny.cz)
Datum: 28/09/2020 21:04
Příjemce: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: OT Odkazy na Aliexpress - padělky procesorů

Děkuji za informaci. To je sranda, že to kopírují i s tou nepřiznanou
větší pamětí.
Je to o to zvláštnější, že ty GD jsou (nebo aspoň na začátku byly) jako
2-chipové
řešení, kdy paměť byla na jiném kusu křemíku.

Tak to budu muset zkusit prověřit své procesory. Zatím jsem to bral tak,
že když
mají 128 KiB, tak budou originál. Měnit je určitě nebudu, protože všechny
dlouhodobě dobře pracují.

Zkoušel jsem najít jakou signaturu (tj. jaký rozsah) by měl mít STM32F103.
Ale Google mlčí jako partyzán.
Co jste tam prosím načetl Vy, pokud to tedy máte někde poznamenáno?
Pokud jste tedy myslel signaturu, tj. obsah 96 bitů na adresách od
0x1FFFF7AC.
Nebo to bylo myšleno jako typ procesoru, tj. obsah adresy 0xE0042000 (kde
by STM32F103 měl mít 0x410) ?

Děkuji.
PL