GDO

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Září 28 19:49:01 CEST 2020

Tady je inspirace i děličkou a s čítačem. Ale nemyslím, že konstrukce (G)DO nad 100 MHz je vhodná pro začátečníky, kteří neumějí udělat odbočku na cívce.
http://elm-chan.org/works/ddm/report_e.html
aze

From: Pavel Hudecek
Sent: Monday, September 28, 2020 1:28 PM
To: HW-news
Subject: RE: GDO

Těch zapojení s cívkami s odbočkou jsem našel dost (drtivá většina). Ale odbočce bych se rád vyhnul. Dnešní mládež není moc zručná.

V podstatě už to mám vyřešené, chybí jen ten dnes dostupný tranzistor, nebo rada, jak takové tranzistory hledat.

PH

Od: Ladislav Vaiz

  GDO Tesla BM342A chodilo s jednou elektronkou tuším 6F32 do 250 MHz.

Chodilo, ale na horním rozsahu už byl viditelný pokles amplitudy.

Mimochodem cívky měly tři kolíky, takže se tam asi využívalo odboček.