GDO

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Září 28 16:13:05 CEST 2020

Njn, občas něco dokáže překvapit. Že jediný fmax v DS od čítače nebude ten , co je schopen čítat, mě fakt nenapadlo. Jak to vůbec měřej?

No nic. Je to vlastně úplně jedno. Nedozvěděl jsem se jaký tranzistor na to použít, takže tam dám BC846 a k tomu bude určitě stačit 74AC.

PH

Od: Zuffa Jan

Chyba je pozerat iba Ft. Je potrebne zahrnut aj oneskorenie a strmost hran. Spatna vazba je to, co limituje pouzitie na  hranicnych frekvenciach. Ja by som isiel cestou mensieho odporu.
Nahradit problematicky oscilator hotovym riesenim kludne jedna hotova dosticka na oktavu alebo jedna dosticka na cely rozsah a menit iba vystupny filter ktory nemusi byt preladitelny co zjednodusuje konstrukciu. Filtrovat vystup z delicky by bolo potrebne tak ci tak

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek

Aha. Takže Farnell v tom má trochu zmatek, resp. DS kecají. Včera jsem na to koukal, zadal f nad 160 MHz a vypadly různý 16x a 193, v DS bylo často 200-220 MHz.

Zajímavé je, že dnes jich to na stejná kritéria najde míň (včera tam byly i nějaký s málo nohama, který tam dnes vůbec nevidím), navíc má stránka starší vzhled.

Jednohradlové – takže bych z několika ks musel poskládat třeba T klopák na dělení 2?

PH