GDO

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Září 28 13:46:22 CEST 2020

Aha. Takže Farnell v tom má trochu zmatek, resp. DS kecají. Včera jsem na to koukal, zadal f nad 160 MHz a vypadly různý 16x a 193, v DS bylo často 200-220 MHz.

Zajímavé je, že dnes jich to na stejná kritéria najde míň (včera tam byly i nějaký s málo nohama, který tam dnes vůbec nevidím), navíc má stránka starší vzhled.

Jednohradlové – takže bych z několika ks musel poskládat třeba T klopák na dělení 2?

PH

Od: balu
Odesláno:pondělí 28. září 2020 13:29
Komu: HW-news
Předmět: Re: GDO

Ani nahodou :)

Zhodou okolnosti som to studoval pred par mesiacmi, ked som navrhoval digitalne fazove detektory pre moj merac stability atomovych hodin.

Tie frekvencie v rade 200MHz sa daju s tazkostami vytlacit u jednotlivych hradiel, ale akonahle pouzijes nieco zlozitejsie, co ma napriklad vnutornu spatnu vazbu (ako citac, alebo D klopny obvod), tak sa razom dostanes na vyrazne nizsie frekvencie. Pozri rychlost hran a dobu oneskorenia.

Pripadne ONsemi robi jednohradlove ECL obvody keby si uz velmi potreboval. Da sa to kupit v lepsej drogerii (farnell, radiospares, mouser). Ak by si potreboval 2-3 kusky asi by som ti vedel poslat.

b.