GDO

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Září 28 13:22:44 CEST 2020

LV, LVC?

Je teda pravda, že jsem našel je 193, ale to pro mě zatím není důležitý detail.

PH

Od: Zuffa Jan

Tak to asi tazko. Bezne HC, HCT, LV  maju propagacny delay
radove desiatky az stovky ns co ich predurcuje na fmax okolo 70 MHz u tych najrychlejsich. Rodina AC sa da znasilnit az do cca 140MHz, LVC je hodne rychlejsia,  da sa ist az do cca 250MHz ale pre 7493 nie je ekvivalent.
Vsetko je v datasheetoch, ja vychadzam aj z mojich pokusov, kedy som hnal obvody daleko za ich moznosti. Je potrebne si uvedomit, ze propagacny delay je hlavnym limitom pri deleni frekvencie.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek

Požadavek horní hranice nezanedbatelně překračující 145 MHz vychází z toho, aby to umělo alespoň 1 běžně užívané VKV amatérské pásmo. Optimální by bylo kolem 200 MHz, to je hranice kterou zvládne dělit rychlá verze 7493 za pár drobných.

PH

Od: Daniel Valuch
tam ale zase nepotrebujes tych hornych 450MHz :-)
Takze vymenitelne/prepinatelne rezonancne obvody vzdy pre 1-2 oktavy, ako uz bolo spomenute.
b.