RE: OT: Výměna ložiska v pračce

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Září 28 11:38:47 CEST 2020

Dobrý den,
To oko je častá nemoc lavamatek. Dřív tam do té díry lisovali ocelový kroužek a používali dvě pružiny do V. Pak z úsporných důvodu přešli na plast vs pružina namazané nějakou vazelinou. Já to udělal tak, že jsem z plechu udělal opláštění toho oka. Zkružil jsem kroužek a prostrčil přes opláštění a plast. Opláštění jsem došrouboval přes oko 2xM5. Zatím to drží.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, September 26, 2020 3:27 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Výměna ložiska v pračce

Z popisu sice není moc jasné, kde a jak je to ulomené oko.
Ale souhlas s panem Buchtou. Jestli je to možné, tak něčím opásat a
upevnit za to.

Nabízí se použít třeba široké plastové vázací pásky. Takové ty, co se
dělají recyklací
PET flašek. Má to obrovskou nosnost, vážou se tím i balíky ocelových
jeklů při
transportu.
Po použítí se to vyhazuje, takže v nějakém velkokrámu asi lze získat
snadno a zdarma.

PL