RE: OT Odkazy na Aliexpress - padělky procesorů

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Září 28 10:04:19 CEST 2020

Možná to je něco podobného, jako někdy kolem r. 2000 chodily do schránek takové ty adresné reklamní dopisy. Ty měly ve jménu příjemce a adrese vždy tak dvě tři záměrné překlepy, aby se nikdo nemohl soudit, že mu odněkud ukradli osobní údaje. "To přece nejste Vy, tady je napsáno Šerích a vy jste Šerých...."

 Jakub Šerých