GDO

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Září 28 10:02:55 CEST 2020

GDO mely vzdycky vymenne civky vzdycky s rozsahem tak 1:2, vic asi opravdu
nejde udelat.  Navic aby to trochu fungovalo, musi byt rozmery merici a
merene civky alespon trochu podobne. S dnesni miniaturizaci to uz bude
problem.
S cenovou dostupnosti cinskych vektorovych analyzatoru stavba GDO postrada
prakticky smysl.