RE: OT Odkazy na Aliexpress - padělky procesorů

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Září 28 09:51:39 CEST 2020

Já bych řekl, že to je o tom, že když mám fabriku na čipy, zvládám technologie, možná i stejné nebo velmi podobné čipy vyrábím oficiálně a zvládám reengineering, tak jestli platím nebo neplatím licenční poplatky držitelům práv na daný čip a jestli v mé zemi je nebo není vymyhatelnost práva. Řekl bych, že ty licenční poplatky budou tvořit nemalou část ceny čipu, takže jejich neplacení je nesporná konkurenční výhoda, která bohatě pokryje všechny s tím spojené další komplikace.

Jakub Šerých