RE: Co je v mikroSD kartě?

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Září 27 23:39:06 CEST 2020

Někde na prezentaci bondovací mašiny jsem viděl video jak se vyrábí karty.
Je to malinkatý plošňák (to je to co vidíte po oškrabání) a z druhé strany
jsou dva čipy a k plošnáku jsou klasicky nabondované.
Celé je to pak klasicky encapsulované jako běžný integráč. tzn jedině
odleptat.

Hádal bych že to bude nějaká flash + kontroler

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Sonntag, 27. September 2020 22:57
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Co je v mikroSD kartě?

Zdravím!
Odešla mi 32GB mikroSD karta, tak jsem si řekl, že se jí zkusím podívat na
zoubek a oškrábal jsem ji lámacím nožem. Z horní strany je pod lakem s
nápisy tmavě šedá tvrdá (odhaduji nějaká keramická) vrstva a zespoda je
"plošňák" viz obrázek. Myslíte si, že na tom plošňáku je něco funkčního nebo
jen náhodné nesmyslné vzory na "matení nepřítele"?
Zkoušel jsem to tím lámacím nožem nějak podélně rozlousknout, ale nedaří se
mi.

Jakub Šerých