OT Odkazy na Aliexpress

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Září 27 23:24:12 CEST 2020

Přiložil jsem 2 fotografie a screen datasheetu, s variantami které
produkuje ATMEL/Microchip. S prodejcem se nešlo domluvit, spíše
nekomunikoval, pokud uvedete ve sporu důvod padělané zboží, tak to ihned
převezme Aliexpress, nečeká se na vyjádření prodejce, celkem jsem měl 4
objednávky od 2 prodejců ve 4 zásilkách, celkem asi 44ks, a vypadá to na
100% úspěšnost = full refund without returning goods.
toto jsem přiložil ke sporu jako důkazy:
poslední:
https://ae01.alicdn.com/kf/U10dab867ba534dbb9924fb3e8d4a1491D.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/U977aa974b682437c9c67467d974f9ef2N.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/U45a6fff242ac41c6b66a6ce2355d6e225.png
předposlední:
https://ae01.alicdn.com/kf/U13257bcb11384af7a4b54a416ba86566B.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/U87bd3bc535ee4beaa40930d3f7f88b26T.jpg
https://ae01.alicdn.com/kf/U6bb29c4b08484ecaaf98b034b6cd23e9Q.jpg

nedávno jsem podobně dopadl i s těmi STM taky 4 objednávky ale dopadlo
to 50/50, první mi neuznali, druhou taky ne, ke třetí a čtvrté jsem měl
vyjádření od ST a to už šlo hladce...
na ty 2 neuznané jsem poprvé vyzkoušel tzv. chargeback a dle pána z
banky je to na dobré cestě, ale trvá to prý déle, (teď nevím jistě
jestli měsíc nebo tři) jelikož si to řeší banky nějak mezi sebou, tak
jsem zvědav jak to dopadne, hlavně jak se k tomu postaví Aliexpress.
Libor