fake atmel procesory

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Září 27 20:37:22 CEST 2020

Nie je len pomerne stary a od ATmega328 nemalo odlisny LGT8F328P, ale
aj klon od Aries, ktory sa snazi byt vernejsi originalu:
https://www.eevblog.com/forum/microcontrollers/arduino-pro-mini-two-copies-have-different-sleep-currents/?all
- toto je velmi dlhy thread, ale zacina zvlastnych spravanim lacneho
"AVR" v sleep rezime, konci odhalenim fejku a moznostou ako (asi)
zistit nepravy obvod.
https://hackaday.com/2020/09/15/deep-sleep-problems-lead-to-forensic-investigation-of-troublesome-chip/
https://www.youtube.com/watch?v=o0rEzcKYzGw

Mozno tych klonov je viacero, ale tento sa zda byt bezny. Predpokladam
ze vacsina fantasticky lacnych *duino dosiek z ostatneho roku ci dvoch
ma tento klon a azijsky trh je nimi uz zrejme slusne zablseny. No ale
nekupte to ked je to tak lacne!

J.

ne 27. 9. 2020 o 20:23 Lubor Otta <butan na centrum.cz> napísal(a):