OT Odkazy na Aliexpress

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 27 15:49:08 CEST 2020

To je možně. Ale to přece nebylo obsahem sdělení.
Vzal jsem první náhodný odkaz z náhodné kategorie. Stejně tak
jsem mohl poslat odkaz na nafukovací panny, frézovací vřetena
nebo psí granule.

Záměrem bylo na nějakém příkladu ukázat, že asi není ideální
postovat odkazy dlouhé jako Píseň práce, které navíc nesou
i nějaké privátní informace.
Že žádoucí obsah nese jen začátek toho linku.

PL

PS. K Vašemu postu: a proč by frézoval nějaké logo, kdyby to
byl padělek? Pak by tam přece to logo ani netiskl, resp. natiskl
rovnou to co chce.
Tím samozřejmě nijak nezpochybňuji informaci, že to může
být padělek.