Re: Posunovač rohožky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Září 26 11:32:20 CEST 2020

Já bych se ubíral dvěma možnými cestami:

1) rohožce namontoval skládací podvozek s nabíječkou "u zdi". Tedy
rohožka se octne na "špatném" místě, tam si nabije superkondenzátor,
vytáhne podvozek, dojede na správné místo a v klidu umře.

2) Tlačný mechanizmus na straně "u zdi" - laserové čidlo vzdálenosti
VL53L0X detekuje, že rohožka je moc blízko, počká nějaký čas a pokud se
poloha nezmění, tak pomocí pantografu rohožku odtlačí. Zároveň detekuje
chybové stavy, kdy je rohožka odsunuta úplně za účelem vytírání a tak
podobně.