OT: Výměna ložiska v pračce

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Září 26 07:32:50 CEST 2020

Zdravím konféru.

Měnil jste někdo ložisko a gufero v pračce?

Já mám teď rozebranou vanu od nějaké lepší lavamatky, s asynchronním
motorem, tak je mi líto ji vyhodit.

Dá se použít původní těsnění vany? Byl to modrý o-kroužek s obvodem
160cm. Nyní má trojůhelníkový průřez. Co mně zaujalo, že na něm je od
výrobce značka, červená čárka, aby se dal podruhé založit stejným
způsobem? Těsnění mám objednané nové, ale příjde až za týden.

Jak vařit plast vany? Mám tu jednu kompletní vanu, s fuknčním ložiskem,
ale pružina která ji nese prořízla oko závěsu. Zkoušel jsem ten plast
ohřívat vzduchem, a příjde mi že je ze dvou složek, a po roztavení se
oddělují od sebe.

Lubor